Reklama          D.U.K.          Pagalba       Apie                                      
 
 
     
 
 
 
 
 
 
 
Jūsų el. paštas:
Slaptažodis:



Pamiršai slaptažodį?
 




 
 
Blogo tema - mankšta prie stalo
 

Gal skambės kvailai, bet išbandyti verta. Jei pradėsi mankštinti, iš pradžių užteks ir 5 kartų per dieną, vėliau didink.

Taigi pradėkim: 1- uždėk ant kaktos delnus kad bevardžiai pirštai gulėtų ant antakių. Įveikdami pirštų pasipriešinimą kelk antakius aukštyn. Tuo pat metu didžiuoju ir rodomuoju pirštais tempk odą, kad ant kaktos nesusiformuotų raukšlių.

2- ištempk lūpas kaip šypsodamasi. Rodomuosius pirštus dėk ant tų vietų, kur šypsantis paprastai susiformuoja raukšlių, ir paspausk jas.

3- iš visų jėgų tempk lūpas žemyn. Ar taisyklingai atlieki pratimą, suprasi iš išryškėjusių kaklo raumenų.

ir paskutinis 4 - padėk po smakru kumščius ir žiokis įveikdama rankų pasipriešinimą.

Šie pratimai padeda tavo odai išlikti stangria, o raukšlelės išnyks (smulkios).
Sportuokim!!!! :)

 
Daugiau >>
gimantas, 35m.
 
Spausk ir balsuok
12345678910
 
  Peržiūrėti anketa            
 
Portalo nariai
 










sadiy, 28m. tomulionisss, 35m. Loncis, 31m. FotoVladimir, 30m. miami, 32m.